خرید روکش صندلی ماشین

عناوین مقاله نمایش

تهران خیابان امیر کبیر نرسیده به خیابان ملت کوچه اشراقی

مجتمع تجاری سپهر طبقه اول پلاک ۱۱۴

خرید روکش صندلی ماشین

جامع ترین وب سایت مجموعه روکش صندلی و زیر پایی خودرو

برای خرید روکش صندلی ماشین انتخاب های مختلفی دارید! از مراجعه حضوری به مراکز تهیه روکش صندلی انواع خودرو تا خرید آنلاین از سایت های مختلف. 😊

چرا  از میلاد کاور خرید کنیم؟! 

_ ارسال انواع روکش صندلی به سراسر کشور

_امکان خرید آنلاین و راحت

_ گارانتی یکساله محصولات

_ ارائه تنوع بی نظیر برای انواع خودروها (روکش صندلی انواع پژو، پراید، مگان، انواع برند های رنو، بنز و .. )

_ ارائه تنوع عالی در رنگ بندی روکش های صندلی خودرو

_ تجربه سال ها در تامین و ارائه انواع

 

روکش ماشین و ارائه محصولات با بهترین قیمت بازار

 

خرید روکش صندلی ماشین : تویوتا رافور

 روکش صندلی تویوتا رافور (RAV4) در رنگ بندی و جنس چرمی که دارد به حفظ زیبایی خودرو کمک می‌کند. شما می‌توانید انواع روکش ها را از فروشگاه آنلاین میلاد کاور سفارش دهید.
از مهمترین ویژگی های یک روکش صندلی استاندارد این است که الگوی آن دقیقا منطبق بر الگوی صندلی های خودرو باشد. همچنین برش ها و دوخت آن باید منظم و تمیز باشد. هم چنین می توانید از خدمات نصب روکش صندلی در محل میلادکاور استفاده کنید. 

آخرین محصولات اضافه شده در دسته روکش صندلی مناسب خودرو تویوتا رافور(RV4) این بخش ببینید یا برای مشاهده همه محصولات کلیک  کنید👇🧐

ویژگی های یک روکش صندلی خوب!

 الگوی دقیق

اهمیت الگو خیلی بالاست در روکش صندلی خودرو به این علت که تمام زیبایی کار به الگو بستگی دارد تا کاملا جذب و فیت صندلی خودروی شما شود.

 لوگو و اسم خودرو

حتما باید لوگو خودرو روی تیکه جلو روکش صندلی حک شده باشد تا اطمینان حاصل شود که روکش صندلی خریداری شده مخصوص خودروی شما باشد.

ایربگ

در خودرو های جدید جهت بالا بردن ایمنی در خودرو صندلی ها مجهز به ایربگ شده اند. زمان تهیه روکش صندلی، به روکش صندلی شکاف برای خروج ایربگ توجه کنید!

کمربند

روکش صندلی های باید حتما محل قرار گیری کمر بند ها داشته باشند تا هم از نظر ایمنی و هم از نظر زیبایی کاملا بی نقص باشد.

خرید روکش صندلی ماشین : پژو 206 و پژو 207

آخرین محصولات اضافه شده در دسته روکش صندلی مناسب پژو 206 و یا پژو 207 را از این بخش ببینید یا برای مشاهده همه محصولات کلیک  کنید👇🧐

 

روکش صندلی پژو 206-207 یکی از انواع روکش صندلی قابل خریداری در میلادکاور است. روکش ها براساس اندازه های استاندارد صندلی های دو خودوری پژو 206 و پژو 207 در طراحی و رنگ های متنوعی دوخته شده‌اند.

 

استفاده از روکش صندلی پژو 206-207 یک راهکار مناسب برای نو و تمیز نگه داشتن داخل خودرو است. 

 

از فروشگاه میلاد کاور دیگر محصولات مرتبط به این دو خودرو مانند کفپوش را همراه با ضمانت یک ساله هم می‌توان خریداری کرد. همچنین این روکش های صندلی چرمی قابلیت نصبی آسان نیز دارند.

enemad-logo
با ما در تماس باشید