روکش صندلی نیسان مورانو – morano چرم رنگ مشکی

ویژگی ها کالا

♦  فابریک نیسان مورانو

♦ الگویی کاملا فیت و عالی

♦ تهیه شده از پارچه درجه 1

♦ یک سال ضمانت

 

قیمت
28,000,000 ریال
تعداد
  • مشخصات محصول
  • توضیحات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • رنگ

    مشکی

  • جنس

    چرم

  • قابلیت شستشو

    دارد

  • مدل خودرو

    مورانو ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰

امکان خریداری روکش صندلی نیسان مورانو - morano چرم رنگ مشکی با کیفیت بالا و ضمانت یک ساله از فروشگاه میلاد کاور به صورت آنلاین مهیا شده است. همچنین شرایط ارسال به نقاط مختلف کشور نیز وجود دارد.

   

انتخاب روکش صندلی نیسان مورانو - morano چرم رنگ مشکی

   

برای انتخاب روکش صندلی چقدر می‌خواهید هزینه کنید؟ آیا تا کنون به مشخصه های موثر بر یک انتخاب درست فکر کرده‌اید؟ چقدر این عوامل موثر را می‌شناسید.

   

در زمان خرید اکسسوری های خودرو به ویژه روکش صندلی چندین ویژگی باید در ذهن شما مورد بررسی قرار گیرد که در  ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

   

روکش صندلی نیسان مورانو - morano چرم رنگ مشکی از جنس چرم درجه یک تولید شده است. منظور از چرم درجه یک این است که پوسته پوسته نمی‌شود و جلوه خود را پس از استفاده از دست نمی‌دهد. این ویژگی را در کنار ظاهر لوکسی که چرم به خودروی شما می‌بخشد باید قرار دهید.

   

از همه مهمتر نوع دوخت و برش روکش صندلی نیسان مورانو - morano چرم رنگ مشکی است. تمام بخش های این محصول بر اساس الگو های صندلی استاندارد برش خورده است. همچنین دوخت آن با نخ هم رنگ و با کیفیت و البته ظریف انجام شده است.?

     

از دیگر مزیت های انتخاب روکش صندلی نیسان مورانو - morano چرم رنگ مشکی دوام ان است. جدای از جنس با دوام چرم، می‌توان روش هایی برای طولانی‌تر کردن عمر آن به کار گرفت. به طور مثال به صورت متناوب و منظم روکش را با روغن های مخصوص چرم پولیش کنید.

   

فروشگاه آنلاین میلاد کاور امکان خرید روکش صندلی نیسان مورانو - morano چرم رنگ مشکی را قیمتی مناسب و شرایط ارسال به نقاط مختلف کشور را فراهم کرده است.

   

توجه! برای خرید روکش صندلی ماشین با کیفیت عالی روی میلادکاور حساب باز کنید.?

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

enemad-logo
با ما در تماس باشید