روکش صندلی هیوندا توسان – ix35 چرم رنگ قهوه‌ای

ویژگی ها کالا

♦  فابریک هیوندا ix35

♦ الگویی کاملا فیت و عالی

♦ تهیه شده از چرم درجه 1

♦ یک سال ضمانت

قیمت
33,500,000 ریال
تعداد
  • مشخصات محصول
  • توضیحات محصول
  • دیدگاه کاربران

برای خرید روکش صندلی هیوندا توسان - ix35 چرم رنگ قهوه‌ای می‌توانید به فروشگاه آنلاین میلاد کاور مراجعه کنید. به علاوه این محصول با جنس چرم درجه یک دوخته شده و دارای ضمانت نامه یک ساله کیفیت می‌باشد.

انتخاب و خرید روکش صندلی هیوندا توسان - ix35 چرم رنگ قهوه‌ای

 

بیشتر مردم برای خرید اکسسوری خودرو بودجه های کمی را در نظر می‌گیرند. بنابراین در هنگام انتخاب چنین محصولاتی از جمله روکش صندلی خودرو باید به چند نکته ساده اما مهم توجه داشته باشید که در این ادامه به شما خواهیم گفت.

 

روکش صندلی هیوندا توسان - ix35 چرم رنگ قهوه‌ای از بهترین گزینه هایی است که در اختیار شما قرار گرفته است. انتخاب روکش صندلی چرم به معنای انتخاب دوام و عمر طولانی است. چرم به سادگی خراب نمی‌شود و در مقابل ساییدگی مقاومت نشان می‌دهد.?

 

ظرافت و کیفیت دوخت عامل مهمی در انتخاب روکش صندلی شناخته می‌شود. دوخت روکش صندلی خودرو باید در مقابل کشیدگی مقاوم باشد و از هم باز نشود. به علاوه در هیچ جایی از روکش نباید رد سوزن باقی بماند؛ یا به اصطلاح دوخت باید مخفی باشد.

 

در نهایت روش آسان تمیز کردن روکش صندلی هیوندا توسان - ix35 چرم رنگ قهوه‌ای ویژگی دیگر آن است. برای تمیز کردن روکش چرم کافیست آن را با روغن های جلا یا واکس هم رنگ به صورت تناوبی پولیش کنید تا درست مانند روز اول نو شود.

 

فروشگاه آنلاین میلاد کاور روکش صندلی هیوندا توسان - ix35 چرم رنگ قهوه‌ای را با ضمانت یک ساله به فروش می‌رساند. همچنین امکان ارسال این محصول به نقاط مختلف کشور و درخواست نصب در محل نیز وجود دارد.

 

پیشنهاد می‌ کنم برای خرید روکش صندلی ماشین با کیفیت و ضمانت روی میلاد کاور حساب کنید.?

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

enemad-logo
با ما در تماس باشید