روکش صندلی هیوندا سوناتا NF چرم رنگ کرم

ویژگی ها کالا

♦  فابریک هیوندا سوناتا NF

♦ الگویی کاملا فیت و عالی

♦ تهیه شده از چرم درجه 1

♦ یک سال ضمانت

قیمت
27,500,000 ریال
تعداد
  • مشخصات محصول
  • توضیحات محصول
  • دیدگاه کاربران

در خرید اکسسوری های خودرویی مانند سوناتا تنوع بسیاری وجود دارد. روکش صندلی هیوندا سوناتا NF چرم رنگ کرم درجه یک با کیفیت دوخت عالی را از میلاد کاور سفارش دهید. این محصول دارای یک سال ضمانت می‌باشد.

 

انتخاب و خرید روکش صندلی هیوندا سوناتا NF چرم رنگ کرم

   

در انتخاب اکسسوری های خودرو چقدر می‌خواهید هزینه کنید؟ مشخصه های تاثیر گذار بر انتخاب درست و به صرفه را چقدر می‌شناسید؟ در ادامه به برخی از این مشخه ها اشاره خواهد شد.

   

روکش صندلی هیوندا سوناتا NF چرم رنگ کرم به خاطر جنسش دوام و طول عمر بیشتری دارد. چرم در برابر تغییرات دما، تابش نور خورشید و استفاده های روزمره مقاومت خوبی را از خود نشان می‌دهد.

   

برای تمیز کردن روکش صندلی هیوندا سوناتا NF چرم رنگ کرم کافی است یک بار هزینه کنید و واکس هم رنگ یا روغن های نگهداری از چرم را تهیه کنید. سپس به صورت دوره‌ای و منظم آن را پولیش کنید تا مثل روز اول نو شود.?

   

از دیگر ویژگی های مهم یک روکش صندلی خوب اندازه استاندارد آن است. روکش خوب پس از کشیده شدن روی صندلی ها پف نمی‌کند  یا این که بخشی از آن کشیده شده به نظر نمی‌رسد. روکش صندلی هیوندا سوناتا NF چرم رنگ کرم بر اساس الگوی صندلی های استاندارد خودرو برش خورده و دوخته شده‌اند. به علاوه دوخت آن بسیار ظریف و با دقت با نخ محکم انجام شده است.

   

فروشگاه آنلاین میلاد کاور روکش صندلی هیوندا سوناتا NF چرم رنگ کرم را با بهترین قیمت و ضمانت یک ساله عرضه کرده است. همچنین امکان نصب در محال و ارسال به سراسر کشور نیز برای مشتریان گرامی در نظر گرفته شده است.

   

سفارش و خرید روکش صندلی ماشین های موجود در بازار ایران از فروشگاه آنلاین میلاد کاور امکان پذیر است.??

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

enemad-logo
با ما در تماس باشید