• مشخصات محصول
  • توضیحات محصول
  • دیدگاه کاربران

شما می‌توانید از فروشگاه میلاد کاور روکش صندلی ولکس C30 - volex چرم رنگ کرم را با یک سال ضمانت کیفیت کالا به صورت آنلاین خریداری فرمایید. امکان نصب در محل در شرایط خاص  و ارسال به سراسر کشور نیز برای مشتریان گرامی در نظر گرفته شده است.

انتخاب و خرید روکش صندلی ولکس C30 - volex چرم رنگ کرم

 

برای انتخاب یک روکش صندلی چه چیز هایی را به عنوان پارامتر تاثیر گذار  می‌شناسید؟ تا چه اندازه می‌توانید بین یک روکش خوب و بد تفاوت ها را تشخیص دهید؟ ‼

 

در واقع برای خرید اقتصادی و دلنشین روکش صندلی خودرو باید چند نکته ساده را در نظر بپیرید. به طور مثال جنس روکش (چرم، پارچه و نایلون)، استاندارد بودن ابعاد روکش صندلی، نوع بافت پارچه، انتخاب رنگ درست و سهولت در تمیز کردن روکش صندلی همگی پارامتر های هستند که می‌توانند در خرید و هزینه های شما تاثیر بگذارند.

 

روکش صندلی ولکس C30 - volex چرم رنگ کرم از بهترین مواد اولیه ساخته شده است. به علاوه دوخت آن بسیار ظریف بوده و از نخ با کیفیت استفاده شده است. این دوخت به راحتی از هم باز نمی‌شود و پاره نمی‌گردد.

 

روکش صندلی ولکس C30 - volex چرم رنگ کرم در مقابل عوامل محیطی مانند تابش نور آفتاب، پرتو فرابنفش و یا تغییرات دمایی مقاوم است. این بدان معنا است که پوسته پوسته نمی‌شود.

 

از مزیت های روکش های چرمی این است که تمیز کردن آن ها بسیار آسان است. پس از هر بار تمیز کردن هم مثل روز اول نو می‌شوند. برای این کار کافی است روغن جلا یا واکس هم رنگ چرم صندلی تهیه کنید و به صورت دوره‌ای روی صندلی را پولیش کنید.

   

توجه! برای خرید روکش صندلی ماشین با کیفیت عالی روی میلادکاور حساب باز کنید.?

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

enemad-logo
با ما در تماس باشید