روکش صندلی چانگان CS35 چرم رنگ مارون

ویژگی ها کالا

♦  فابریک چانگان CS35

♦ الگویی کاملا فیت و عالی

♦ تهیه شده از چرم درجه 1

♦ یک سال ضمانت

v

قیمت
27,000,000 ریال
تعداد
  • مشخصات محصول
  • توضیحات محصول
  • دیدگاه کاربران

فروشگاه میلاد کاور عرضه کننده روکش صندلی چانگان CS35 چرم رنگ مارون با ضمانت یک ساله است. این کالا را همین حالا در هر کجای ایران که هستید، از میلاد کاور به صورت آنلاین سفارش دهید.

انتخاب و خرید روکش صندلی چانگان CS35 چرم رنگ مارون

 

تنوع محصولات اکسسوری خودرو های بازار ایران بسیار زیاد است. در هنگام انتخاب روکش صندلی خودرو چندین ویژگی را مانند اندازه، رنگ، جنس و روش تمیز کردن به طور هم زمان باید در نظر داشته باشید.

 

روکش صندلی چانگان CS35 چرم رنگ مارون از چرم درجه یکی تولید شده است که سبب تعریق سرنشینان خودرو و آزار آن ها با جذب گرمای محیط نخواهد شد. به علاوه در برابر  نور خورشید تغییر رنگ نمی‌دهد، ترک نمی‌خورد و پوسته پوسته نخواهد شد. ?

 

یکی دیگر از مزیت های روکش صندلی چانگان CS35 چرم رنگ مارون که به آن توجه باید داشت، ابعاد و اندازه‌ی آن است. برای آن که روکش روی صندلی به خوبی قرار بگیرد یعنی پف نکند یا  کشیده نشود باید بر اساس انداره های استاندارد صندلی اصلی خودرو دوخته شود.

 

برای تمیز کردن روکش صندلی چانگان CS35 چرم رنگ مارون کافی است فقط از روغن های جلا یا واکس هم رنگ استفاده کنید. برای این که طول عمر این روکش بیشتر شود به صورت دوره‌ای آن را باید پولیش کنید.

 

روکش صندلی چانگان CS35 چرم رنگ مارون را اگر فروشگاه میلاد کاور به صورت آنلاین خریداری کنید. به علاوه می‌توانید از ضمانت نامه یک ساله و شرایط ارسال به نقاط مختلف ایران و نصب توسط افراد ماهر نیز بهره مند گردید.

 

توجه! برای تجربه بهترین  خرید روکش صندلی ماشین می‌توانید روی میلاد کاور حساب باز کنید.?

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

enemad-logo
با ما در تماس باشید