بهترین جا برای خرید روکش صندلی ماشین
  • 29 بهمن 00
  • 1718 بازدید

بهترین جا برای خرید روکش صندلی ماشین

هنگام خرید اکسسوری خودرو مانند کفپوش خودرو، روکش صندلی، چرم فرمان و… با گستره بزرگی از انواع انتخاب ها رو به رو هستید. همین ها سبب می‌شود که به دنبال بهترین جا برای خرید روکش صندلی ماشین بگردید. این بار قصد داریم در میلاد کاور روش های خرید مطمئن و درست روکش صندلی را به شما یادآوری کنیم.

انتخاب روکش صندلی

برای خرید روکش صندلی اول از همه باید بدانید به دنبال چه چیزی هستید ، سپس بهترین جا برای خرید روکش صندلی ماشین را بشناسید. ویژگی های مختلفی در انتخاب روکش صندلی وجود دارد که باید متناسب با نوع نیاز و کاربری شما تعیین شوند. در غیر این صورت از خریدتان رضایت کافی را نخواهید داشت.

اولین ویژگی مهمی که در انتخاب روکش صندلی به آن باید توجه کنید جنس آن است. روکش های صندلی خودرو در سه جنس پارچه‌ای، چرمی و ترکیبی دوخته می‌شوند. هر یک از این ها ویژگی های منحصر به فردی دارند که می‌تواند با توجه به کاربری خودرو نسبت به دیگر ترجیح داده شوند.

روکش پارچه‌ای در میلاد کاور

منظور از جنس پارچه‌ای، جنس های مخمل، کتان و نخی های پلی استری است. در میان مواد یاد شده کتان و مخمل بهترین گزینه ها هستند. چرا که در کنار زیبایی و طول عمری که دارند، به سبب نداشتن مواد پلاستیکی راحتتر بازیافت می‌شوند و موجب تعریق سرنشینان خودرو نمی‌گردند.

بهترین جا برای خرید روکش صندلی ماشین

ویژگی های روکش های پارچه‌ای و مزیت هایی که دارند قابل توجه هستند. به طور مثال:

✔تنوع در رنگ

✔امکان انتخاب بین پارچه های ساده و طرحدار

✔مقرون به صرفه

✔امکان چاپ نام شرکت و برند

✔مقاوم در برابر ساییدگی و خراشیدگی

✔قابل شست و شو در ماشین لباسشویی

✔جذب کمتر حرارت (به همین دلیل در اقلیم های گرم و خشک و یا فصل تابستان بسیار انتخاب خوبی خواهند بود.)

در زمان انتخاب روکش پارچه‌ای به چند نکته باید توجه کرد. نکته اول درهم تنیدگی تار و پود پارچه است. هر چه درصد این تنیدگی بیشتر باشد روکش عمر بیشتری خواهد داشت. نکته دوم آگاه بودن از روش دقیق شست و شوی روکش پارچه‌ای است. یعنی دمای آب، نوع مایع یا پودر و روش خشک کردن آن را باید بدانید تا عمر روکش صندلی های خودرو طولانی‌تر شود.

 

با اطمینان از کیفیت برای خرید روکش صندلی ماشین های مختلف به میلاد کاور اعتماد کنید.??????

روکش چرمی در میلادکاور

انتخاب دیگر برای روکش صندلی، چرم است. در زمان خرید روکش های چرمی دانستن بهترین جا برای خرید روکش صندلی ماشین اهمیت دارد. چرا که روکش های چرمی به سه گروه تقسیم می‌شوند:

  1. چرم طبیعی: قیمت بسیار بالا و انواع مختلفی دارد. توجه شود که طبیعی بودن به منزله عمر طولانی‌ نیست.
  2. چرم مصنوعی: این نوع چرم به مراتب قیمت کمتری نسبت به چرم طبیعی دارد. همچنین عمر این کالا ها طولانی و در رقابت تنگاتنگ با چرم طبیعی است.
  3. چرم نایلونی: بدترین انتخابی که برای روکش صندلی می‌توان داشت این است. بسیار بی‌کیفیت با طول عمری کوتاه است. همچنین با تابش مستقیم خورشید واکنش می‌دهد و بوی بدی را آزاد می‌کند.

مزیت انتخاب روکش های صندلی از جنس چرم تنها شامل زیبایی آن ها نمی‌شود. ویژگی های مثبت این انتخاب عبارتند از:

✔سهولت در تمیز کردن

✔لک نشدن

✔شیک و زیبا

✔دوام بالا

✔لوکس

 

بهترین جا برای خرید روکش صندلی ماشین

 

کسانی که به دنبال یک فضای کلاسیک و شیک هستند بهتر است در میان روکش های چرم سفید و کرم یکی را به تناسب رنگ اتاقک خودروی خود انتخاب کنند. از طرفی جوانان و طرفداران سبک اسپرت هم می‌توانند رد میان روکش های چرم رنگی مانند ابی و قرمز هم یکی را به سلیقه خود انتخاب کنند.

در زمان خرید روکش چرم به موارد زیر باید توجه داشته باشید تا از خریدتان پشیمان نشوید:

  1. اندازه روکش و برش های آن دقیقا منطبق بر ابعاد صندلی استاندارد خودروی شما باشد.
  2. نخ محکم و هم رنگ چرم در دوخت ها به کار رفته باشد.
  3. رد و جای سوزن و دوخت های مخفی به چشم نیایند.
  4. برای تمیز کردن حتما از واکس هم رنگ و یا روغن های مناسب چرم طبق توصیه شرکت سازنده استفاده شود.

روکش ترکیبی

آخرین انتخاب در جنس صندلی ترکیب دو جنس چرم و پارچه با طراحی صندلی ماساژور است. شاید کمی عجیب به ‌نظر برسد ولی با ترکیب و جانشینی درست چرم به جای پارچه‌ در عین حفظ زیبایی و شیک بودن داخل اتاقک خودرو، می‌توان مزیت ها را حفظ کرد و معایب را از بین برد.

در روکش های صندلی ترکیبی طراحی به این صورت است که قسمت نشیمنگاه و تکیه‌گاه روکش از جنس پارچه با کیفیت و کناره ‌ها از جنس چرم طراحی می‌شود. با اجرای این طرح در کنار حفظ ظرافت و ظاهر زیبا، تمیز کردن روکش هم آسان خواهد شد.

 

انتخاب بهترین جا برای خرید روکش صندلی ماشین

پس از انتخاب روکش صندلی‌ای که نیاز های راننده خودرو را بتواند پاسخ دهد، باید بهترین جا برای خرید روکش صندلی ماشین را انتخاب کرد. فروشگاه های بسیاری چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری اکسسوری های خودرو را به فروش می‌رسانند؛ اما اطمینان کردن، ضمانت کیفیت و روش آسان خرید در این جا اهمیت دارد.

در بهترین جا برای خرید روکش صندلی ماشین باید حق انتخاب بین انواع جنس های چرم یا پارچه در طرح ها و رنگ های متنوع در اختیار شما قرار گیرد. همچنین روکش ها از جنس های عالی و درجه یک باشند.همچنین فروشگاه میلاد کاور برای آسودگی خاطر مشتریان گرامی امکان ارسال به سراسر ایران را هم فراهم کرده است. به علاوه در شرایط ویژه نصب در محل توسط افراد ماهر و با تجربه نیز مهیا گشته است.

بهترین جا برای خرید روکش صندلی ماشین

فروشگاه میلاد می‌تواند  در صدر فهرست بهترین جا برای خرید روکش صندلی ماشین قرار گیرد. در این فروشگاه گستره بزرگی از محصولات وابسته به خودرو و اکسسوری های خودرو عرضه شده است. میلاد کاور عرضه کننده انواع روکش صندلی، کفپوش خودرو و چرم فرمان خودرو می‌باشد.

یکی از ویژگی های میلاد کاور که آن را به بهترین جا برای خرید روکش صندلی ماشین تبدیل کرده است، ضمانت محصولات اعم از چرم و پارچه است. روکش های صندلی خریداری شده در میلاد کاور دارای یک سال ضمانت کیفیت هستند.

شما می‌توانید بر اساس برند و مدل خودرویی که دارید در این فروشگاه جست و جو کنید و محصول مورد نظرتان را آنلاین سفارش دهید. همچنین در صورت نیاز به مشاوره و پرسش هر گونه سوالی میلاد کاور پاسخگوی شما است.

 

برچسب‌ها :

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

enemad-logo
با ما در تماس باشید