روکش صندلی تویوتا پریوس چرم رنگ مشکی و طوسی

ویژگی ها کالا

♦  فابریک تویوتا پریوس

♦ الگویی کاملا فیت و عالی

♦ تهیه شده از چرم درجه 1

♦ یک سال ضمانت

این محصل دارای رنگ بندی می باشد اینجا کلیک کنید

قیمت
37,500,000 ریال
تعداد
  • مشخصات محصول
  • توضیحات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • رنگ

    مشکی و طوسی

  • جنس

    چرم

  • مدل خودرو

    2016 – 2017

  • قابلیت شستشو

    دارد

شما می‌توانید با اطمینان از کیفیت محصول روکش صندلی تویوتا پریوس چرم رنگ مشکی و طوسی را از میلاد کاور با یک سال ضمانت آنلاین خریداری کنید. امکان ارسال به سراسر کشور و نصب در  محل وجود دارد.

انتخاب و خرید روکش صندلی تویوتا پریوس چرم رنگ مشکی و طوسی

 

در انتخاب روکش صندلی به چه پارامتر هایی توجه می‌کنید. یا این که از کجا می‌توانید تشخیص دهید کیفیت کدامیک از محصولات بهتر از دیگری است. در این مطلب از میلاد کاور راه های تشخیص بهترین محصول روکش صندلی خودرو را به شما خواهیم گفت.?

 

روکش صندلی تویوتا پریوس چرم رنگ مشکی و طوسی از جنس درجه یک تهیه شده است. این یعنی پوسته پوسته نمی‌شود و ترک نمی‌خورد. به علاوه باعث تعریق سرنشینان خودرو و آزاد کردن بوی آزار دهنده در فصل های گرم سال نخواهد شد.

روکش صندلی تویوتا پریوس چرم رنگ مشکی و طوسی دوخت بسیار زیبا و ظریفی دارد. با نخ های محکم و هم رنگ تمام بخش های آن طوری دوخته شده است که هیچ اثری از سوزن دیده نمی‌شود.

 

برای افزایش طول عمر و نگهداری روکش صندلی تویوتا پریوس چرم رنگ مشکی و طوسی بهترین راهکار تمیز کردن دوره‌ای است. برای این منظور باید ابتدا روی روکش را دستمال بکشید سپس واکس هم رنگ یا روغن های نگهداری از چرم را روی آن بمالید.

 

برای خرید روکش صندلی تویوتا پریوس چرم رنگ مشکی و طوسی همین حالا در میلاد کاور آنلاین ثبت سفارش دهید. امکان ارسال به سراسر ایران و نصب در محل نیز وجود دارد.

 

توجه! برای خرید روکش صندلی ماشین با ضمانت یک ساله روی میلاد کاور حساب باز کنید.?

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

enemad-logo
با ما در تماس باشید