روکش صندلی پژو 207 پارچه فابریک رنگ طوسی

ویژگی ها کالا

♦  فابریک پژو 206 207

♦ الگویی کاملا فیت و عالی

♦ تهیه شده از چرم درجه ۱

♦ یک سال ضمانت

برای مشاهده تمامی محصولات پژو 207 – 206 اینجا کلیک کنید

قیمت
19,500,000 ریال
تعداد
  • مشخصات محصول
  • توضیحات محصول
  • دیدگاه کاربران
  • رنگ

    طوسی

  • قابلیت شستشو

    ندارد

  • مدل

    تمامی پژو 206 – 207

روکش صندلی پژو 207 پارچه فابریک رنگ طوسی

 

در سال های اخیر تنوع محصولات جانبی و تزئینی خودرو مانند روکش صندلی بیشتر از پیش شده است. انتخاب درست در گرو شناخت ویژگی های محصولاتی مانند روکش صندلی از جمله روکش صندلی پژو 207 پارچه فابریک رنگ طوسی است.

 

شما می‌توانید همین الان روکش صندلی پژو 207 پارچه فابریک رنگ طوسی از فروشگاه میلاد کاور آنلاین سفارش دهید. این محصول به همراه یک سال ضمانت کیفیت بوده و به سراسر ایران ارسال می‌گردد. به علاوه امکان درخواست نصب در محل نیز فراهم شده است.

 

اکسسوری خودرو چیست؟

 

این روز ها واژه‌ی اکسسوری به گوش همه‌ ما رسیده است. این گروه از محصولات به لوازم تزئینی و جانبی اطلاق می‌شود. اکسسوری خودرو نیز کم نیستند. تعدادی از آن ها را در فهرست زیر نام برده‌ایم:

✔روکش صندلی خودرو

✔کفپوش خودرو

✔دور گیر فرمان خودرو

✔پشت گردنی راننده

✔کاور دنده و سر دنده

✔عایق صندوق عقب

✔چادر خودرو

✔بار بند

✔روکش داشبورد

 

در میان مواردی که در بالا به آن ها اشاره شد، تنها سه کالا هستند که نیازشان ضروری جلوه می‌کند. روکش صندلی، کفپوش و دور گیر فرمان خودرو این سه کالا می‌باشند. از آن جایی که بیشتر مردم بودجه‌ای اندک و محدود را برای خرید چنین محصولاتی در نظر می‌گیرند، باید در هنگام خرید دقت زیادی داشته باشند.

 

رضایت از خرید زمانی شکل می‌گیرد که محصول را با توجه به نیاز و با شناخت عوامل تاثیر گذار انتخاب شود. به طور مثال در هنگام انتخاب و خرید محصولی مانند روکش صندلی تنها به جنس و رنگ محدود نباید بسنده کرد.

 

بهترین روش صندلی در کنار جنس بادوام، از هر جنس پارچه‌ای یا چرمی، که دارد باید به خوبی روی صندلی های خودرو قرار بگیرد و زیبایی طراحی داخلی را از بین نبرد. به علاوه دوام و طول عمر ان نیز مورد بحث است.

 

کالای دیگری که مورد توجه رانندگان خودرو است، چرم فرمان یا کاور فرمان است. متاسفانه فرمان های برخی از خودرو ها از جنس های سخت پلیمری هستند که نه تنها زیر دست راننده خشک هستند بلکه موجب تعریق دستانشان نیز می‌باشند.

 

برای همین می‌توان از انواع دور گیر های فرمان خودرو استفاده کرد تا عیب های بالا از بین بروند و فرمان اصلی خودرو آسیبی نبیند. سه مدل کاور فرمان خودرو در بازار موجود است:

✔دور گیر های قابل دوخت

✔دور گیر ها با حلقه های فلزی

✔دور گیر های طنابی

 

دیگر اکسسوری، کفپوش خودرو یا همان زیر پایی است. این کفپوش های نسل جدید یا به اصطلاح سه بعدی دیگر زیر پای راننده نمی‌لغزد. همچنین عمر بیشتری دارند و پاره یا شکسته نخواهند شد.

 

انتخاب و خرید روکش صندلی پژو 207 پارچه فابریک رنگ طوسی

 

بیشتر صاحبان خودرو قصد دارند یک بار برای اکسسوری های خودرو هزینه کنند و این محصول برای مدتی طولانی برایشان کار کند. در ادامه با بررسی روکش صندلی پژو 207 پارچه فابریک رنگ طوسی روش های یک انتخاب درست این کالا ها را به شما خواهیم گفت.

 

روکش صندلی پژو 207 پارچه فابریک رنگ طوسی از پارچه با کیفیتی دوخته شده است که در برابر لک شدن مقاوم بوده و در هم تنیدگی بافت آن مانع از پارگی و سوراخ شدنش می‌شود.

 

برای تمیز کردن روکش صندلی پژو 207 پارچه فابریک رنگ طوسی هم نیازی به کارواش بردن نیست. با توجه به توضیحات می‌توانید از بیشتر شوینده های موجود در بازار برای شست و شو در ماشین لباسشویی استفاده کنید.

 

آخرین ویژگی مثبت روکش صندلی پژو 207 پارچه فابریک رنگ طوسی اندازه‌ی ان است. این روکش بر اساس الگو های صندلی های اصلی برش خورده و دوخته شده است. دوخت این کالا با استفاده از نخ محکم بوده و هیچ گونه رد سوزن و پارگی نخ روی ان دیده نمی‌شود.

 

برای خرید روکش صندلی پژو 207 پارچه فابریک رنگ طوسی می‌توانید به فروشگاه آنلاین میلاد کاور مراجعه کنید. مشتریان گرامی می‌توانند از یک سال ضمانت کیفیت و ارسال به سراسر کشور بهره‌مند شوند. امکان در خواست نصب در محل نیز وجود دارد.

 
با اطمینان از کیفیت برای خرید روکش صندلی ماشین های مختلف به میلاد کاور اعتماد کنید.??????

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

enemad-logo
با ما در تماس باشید