چرم فرمان رنگ طوسی سوزنی سفارشی

 

ویژگی ها کالا

♦  قابل نصب روی تمامی فرمان ها

♦ الگویی کاملا فیت و عالی

♦ تهیه شده از چرم درجه 1

♦ یک سال ضمانت

♦ جلوگیری از پوسته شدن فرمان

♦ جلوگیری از سر خوردن دست ها

 

قیمت
3,300,000 ریال
تعداد
  • مشخصات محصول
  • توضیحات محصول
  • دیدگاه کاربران

برای خرید محصول چرم فرمان رنگ طوسی سوزنی سفارشی از فروشگاه میلاد کاور به صورت آنلاین ثبت سفارش کنید. این محصول با یک سال ضمانت کیفیت بوده و شرایط ارسال به سراسر کشور نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

اهمیت استفاده از چرم فرمان رنگ طوسی سوزنی سفارشی

 

اکسسوری های خودرو یا لوازم جانبی خودرو تنها شامل روکش صندلی و کفپوش نمی‎‌باشد. بلکه محصولاتی مانند چرم فرمان نیز وجود دارند که در کنار نو و تمیز نگه داشتن خودرو سبب ایجاد فضایی زیبا هم خواهند شد. البته انتخاب هر یک از این محصولات آن قدر ها هم که به نظر می‌رسد آسان نیست.

 

در حال حاضر در بازار محصولات جانبی خودرو بسیار متنوع هستند. تنوع این کالا ها نیز تنها به رنگ بندی ها یا نام برند خلاصه نمی‌شود. به طور مثال جنس، روش نگهداری، روش تمیز کردن، نوع دوخت، ظرافت و ... جز ویژگی هایی هستند که بین کفپوش، روکش صندلی و چرم فرمان خودرو مشترک هستند.

 

تمامی این ابزار و لوازم جانبی برای این است که از استهلاک خودرو جلوگیری کنند و به قطعات اصلی ساخته شده توسط کارخانه کمترین آسیب وارد گردد. این در حالی است که بیشتر خودرو سازان برای فرمان خودرو به جنس های پلاستیکی معمولی، تیره رنگ و بی کیفیت بسنده می‌ کنند.

 

گاهی در خودرو هایی که قطر فرمانشان کم است، مانند خودرو های اسپرت، راننده ترجیح می‌دهد که آن را با فرمانی بزرگتر جایگزین کند. اما می‌توان به جای این که فرمان خودرو را تعویض کرد و بدون این که با قوانین راهنمایی و رانندگی درگیر شد، راهکار آسانتر و ارزانتری را انتخاب نمود.

  چرم فرمان رنگ طوسی سوزنی سفارشی  

به طور کلی سه مدل روکش فرمان وجود دارد:

✔روکش فرمان حلقه‌ای : از دو بخش رویه و حلقه تشکیل شده است. قسمت حلقه می‌تواند از جنس های فلزی باشد.

✔روکش فرمان دوختی : با نخ و سوزن دوخته می‌شود.

✔روکش فرمان بندی : مانند طناب است و به صورت مارپیچی روی فرمان بسته خواهد شد.

 

استفاده از دور گیر های فرمان خودرو مانند چرم فرمان یا انواع سیلیکونی در حال حاضر در بازار موجود هستند. این کالا قابلیت این را دارد که در قطر های مختلفی نصب شود. تنوع این محصول کم نیست. انواع پر فروش آن شامل چرم دوزی، چرم های سفارشی، سیلیکونی، خز دار و طرح های فانتزی (دخترانه) می‌باشد.

 

کمتر خودرویی در بازار ایران موجود است که دیگر دور فرمان های نرم از جنس های فوم فشرده به بازار عرضه شده باشند. معایب عدم حضور این پوشش ها تنها خرابی زودتر فرمان نیست؛ بلکه دستان راننده نیز بیشتر عرق می‌کند و در هنگام راندن خودرو دیگر تمرکز کافی را نخواهد داشت.

 

ویژگی های مثبت این کالا کم نیست. به طور خلاصه می‌ توان به تعدادی از آن ها در فهرست زیر اشاره کرد:

 

✔ قابلیت سفارش دادن برای انواع خودرو

✔ چرم درجه یک و مقاوم در برابر پوسته پوسته شدن

✔ جلوگیری از لیز خوردن دستان راننده

✔ جلوگیری از تعریق دستان راننده

✔ عدم جذب حرارت خورشید

✔ حفظ چرم اصلی فرمان

 

انتخاب و خرید چرم فرمان رنگ طوسی سوزنی سفارشی

 

همان طور که پیشتر گفته شد، انتخاب در میان کوهی از کالا هایی چون چرم فرمان خودرو کار دشواری است. چرا که، تنوع این محصولات تنها به رنگ بندی آن ها ختم نمی‌شود. در ادامه با معرفی چرم فرمان رنگ طوسی سوزنی سفارشی تمامی ویژگی هایی که باید چنین محصولی دارا باشد را نام خواهیم برد.

 

جنس های چرمی نماینده‌ی لوکس بودن و گران قیمت بودن هستند. چرم در کنار ظاهر جذابی که دارد، دیر خراب می‌شود و به اصطلاح دوام طولانی مدت دارد. انتخاب محصولات چرمی نشان دهنده‌ی حُسن سلیقه‌ی صاحب خودرو است.?

 

یکی دیگر از ویژگی های مهمی که در هنگام انتخاب چرم فرمان رنگ طوسی سوزنی سفارشی به چشم شما باید مهم جلوه کند، روش دوخت است. برای دوخت این محصولات باید از نخ های هم رنگ با استحکام کافی استفاده کرد. به علاوه کسی که وظیفه‌ی دوخت را بر عهده می‌گیرد، باید مهارت کافی داشته باشد.

 

انتخاب چرم فرمان رنگ طوسی سوزنی سفارشی محدودیتی به سبب نوع خودرو ندارد. چرا که این محصول از ابتدا به صورت خاص و منحصر به فرد برش خواهد خورد. در نهایت روی هر مدلی که نصب گردد، می‌تواند از دستان راننده و فرمان خودرو محافظت کند.

 

یکی از مزیت های چرم فرمان رنگ طوسی سوزنی سفارشی روش نگهداری از آن است. تنها مشکل نگهداری از چرم امکان پوسته پوسته شدن و ترک خوردن در فصل های سرد سال است. اگر چه این کالا از چرم درجه یک تولید شده است؛ اما، راه هایی برای طولانی‌تر کردن عمر آن وجود دارد.

    چرم فرمان رنگ طوسی سوزنی سفارشی  

کافی است از همان روغن جلایی که برای تمیز کردن داشبورد یا روکش های چرمی صندلی خودرو استفاده می‌کنید، برای چرم فرمان رنگ طوسی سوزنی سفارشی هم به کار گیرید. همچنین می‌توانید مطابق راهنمایی های محصول، واکس هم رنگ را خریداری فرمایید و به صورت دوره‌ای پولیش بزنید.

 

توجه داشته باشید بهترین زمان برای تمیز کردن چرم فرمان رنگ طوسی سوزنی سفارشی پس از صفر شوی و شست و شوی خودرو است. چرا که دیگر گرد و غباری وجود ندارد که پیش از واکس و روغن جلا، روی سطح بنشیند.

 

چرم فرمان رنگ طوسی سوزنی سفارشی را با یک سال ضمانت کیفیت از میلاد کاور به صورت آنلاین می‌توان خریداری کرد. به علاوه شرایط ارسال به سراسر کشور و در خواست نصب در محل نیز فراهم شده است.

با اطمینان از کیفیت برای خرید روکش صندلی ماشین های مختلف به میلاد کاور اعتماد کنید.??????

روش نصب روکش فرمان خودرو

 

توجه داشته باشید! همه‌ی مدل های روکش های چرمی یا همان دورگیر فرمان نیازی به دوخت کامل ندارند. همچنین برای اندازه گیری دقیق دور فرمان هم الزامی به در آوردن فرمان از جای خود نیست. می‌توان با کمک لبه های فرمان هم اندازه گیری دقیق کرد. معمولا اندازه‌ی (در جهت قطر) دور فرمان در بازه‌ای بین 30 تا 40 سانتی متر قرار می‌گیرد.

 

برای این کار بایستی متر را به صورت قطری روی فرمان قراردهید و لبه‌ی متر را در قسمت لبه‌ی بیرونی قرار دهید. در ادامه برای ان که دوخت تمیز از آب در آید، باید فاصله‌ای بین 3 تا 5 میلی متر را هم به اندازه گیری خودتان اضافه کنید تا درز های فرمان هم پوشش داده شود.

 

در هنگام نصب روکش و دوختن آن باید به محل قرار گیری بخش های تکه دوزی شده توجه داشته باشید تا خطوط دوخت زیگ زاگ دقیقا در وسط جانمایی های تعیین شده قرار گیرد. در غیر این صورت مجبور خواهید شد بخش هایی را بشکافید و دوباره دوخت بزنید.

   

چرم فرمان رنگ طوسی سوزنی سفارشی

دیدگاه خود را بنویسید * نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

enemad-logo
با ما در تماس باشید